Najczęściej zadawane pytania

Jak uzyskać cennik hurtowy?
Czy nasze produkty objęte są gwarancją?
Gdzie znajdę fakturę?
Brak danego towaru na magazynie
Na jaki adres wysłać/odesłać paczkę?

Czy mogę zakupić towar, którego nie odnalazłem w ofercie?


Mam problem z rejestracją/logowaniem na stronie



Jak uzyskać cennik hurtowy

Wszyscy nasi nowi klienci automatycznie mają przypisany cennik ogólny, aby korzystać z najniższych cen na wszystkie produkty dostępne w naszym sklepie wykonaj poniższe czynności, chętnie podejmniemy współpracę!

Krok 1. Zarejestruj się na nasze stronie, jeśli już posiadasz konto, zaloguj się
Krok 2. Uzupełnij wszystkie swoje dane 
Krok 3. Zwróć się do nas z proźbą o weryfikację, Przejdź do zakładki KONTAKT i napisz email do swojego opiekuna handlowego, lub skorzystaj z formularza kontaktowego.
Wpisz "Zmiana cennika w Fiberm" w tytule wiadomości, w treści napisz czym zajmuje się twoja firma i w czym możemy ci pomóc.
Krok 4. Oczekuj na odpowiedź handlowca.
Chcesz to zrobić szybciej? znajdź na stronie kontaktowej telefon do handlowca i zadzwoń. 



Czy nasze produkty są obięte gwarancją?

Wszystkie sprzedawane przez nas towary posiadają gwarancję producenta, dystrybutora lub importera (dalej zwanych: „Gwarantem”), obowiązującą na terenie całej Polski.
Oznacza to, że każdy zakupiony u nas towar można serwisować.



Gdzie znajdę fakturę?

Faktury wszystkich zamówień można znaleźć w zakładce "Faktury" w menu głównym.
Fakturę elektroniczną załączamy do powiadomienia mailowego o wysłaniu towaru.
Nie wysyłamy faktur tradycyjnych dodawanych w przesyłce z towarem.
Jeśli występuje problem ze znalezieniem faktury, skontaktuj się z opiekunek handlowym.



Brak danego towaru na magazynie

Jeśli produktu którego szukasz obecnie nie ma na stanie magazynowym warto zapytać sprzedawcy lub opiekuna handlowego o dostępność lub ewentualną dostawę.
Czasami zdaża się, że towar o który pytasz jest właśnie transportowany do magazynu lub oczekuje na jego przyjęcie.



Na jaki adres wysłać/odesłać paczkę?

Wszystkie zwroty/serwisy/paczki należy wysłać na adres:
FIBERM Sp. z o.o
ul. Wieluńska 14
42-100 Kłobuck


Czy mogę zakupić towar, którego nie odnalazłem w ofercie?
Jeżeli interesujący produkt nie został odnaleziony w naszej ofercie napisz lub zadzwoń do swojego opiekuna handlowego – postara się znaleźć satysfakcjonujące rozwiązanie.


Mam problem z rejestracją/logowaniem na stronie
Jeśli masz problem z zarestrowaniem się lub logowaniem, sprawdź, czy nie jest spowodowany jedną z poniższych przyczyn:
Podałeś błędne dane: Upewnij sie, że twój NIP jest ważny, ponieważ rejestracja jest przeznaczona tylko dla osób posiadających ważny NIP.
Nie minęła wystarczająca ilość czasu: Każda rejestracja nowego konta, musi być zatwierdzona przez handlowca, po jego akceptacji dostaniesz email z linkiem do zmiany hasła, w dni robocze trwa to około 1-2 godziny.
Nie zresetowałeś hasła: Po otrzymaniu emaila z linkiem do zmiany hasła, konieczne jest resetowanie hasła, dostępne na stronie zaloguj się.

Dalej nie jesteś w stanie się zalogować?

Skontaktu się z naszym handlowcem (dane kontaktowe znajdziesz w zakładce kontakt), pomożemy z rejstracją/logowaniem konta i odpowiemy na wszystkie pytania.