Dropshipping


ZADBAJ O ROZWÓJ 

SWOJEGO BIZNESU.

Zintegruj się z FIBERM i sprzedawaj nasze produkty w swoim sklepie internetowym.

Dropshipping to model sprzedaży w którym w 100% skupiasz się na rozwoju swojej sprzedaży, a całym procesem logistycznym zajmujemy się my. W tym modelu sprzedaży nie masz kontaktu z produktami, które sprzedajesz we własnym sklepie, ponieważ kwestią inwestowania, magazynowania i pakowania produktów, jak i całą realizacją Twojego zamówienia zajmujemy się my.
Jak to działa? Klienci składają zamówienie w Twoim sklepie internetowym lub innym kanale sprzedaży, a towar zostaje do nich wysłany bezpośrednio z magazynu naszej hurtowni bez dokumentu sprzedaży. Jest to sprawdzone i szybkie rozwiązanie i obecnie jedna z najpopularniejszych form sprzedaży internetowej.
Jesteśmy znanym producentem materiałów do budowy sieci lan i sieci światłowodowych, dzięki czemu twoje produkty będą rozpoznawalne, nasza marka produktów FIBERM ciesz się dużym zaufaniem w branży IT i nie tylko.  Dzięki podłączeniu się do naszej platformy możesz pobrać na swój sklep wybrany przez Ciebie asortyment ze sklepu FIBERM - Twoja oferta poszerzy się o bezawaryjne produkty.




dropshipping w fiberm-zintegruj się


CO ZYSKASZ?


POSZERZENIE  OFERTY


Dzięki integracji z naszym sklepem będziesz mieć dostęp do wielu produktów.


OSZCZĘDNOŚĆ CZASU


Nie będziesz musiał przejmować się wysyłką towarów do klienta czy aktualizacją stanów magazynowych.

DOSTĘP DO INFORMACJI


Zapewnimy Ci wszystkie dane techniczne oraz zdjęcia naszych produktów.


DOWOLNOŚĆ WYSYŁKI


Realizację zamówień bezpośrednio do klienta końcowego – na dowolny adres w Polsce.


INDYWIDUALNE WARUNKI


Indywidulane podejście do klienta: warunki handlowe, limit kupiecki, atrakcyjne rabaty, dedykowanego opiekuna handlowego.

SZYBKIE
WYSYŁKI


100% zamówien złożonych do godziny 16:00 wysyłamy tego samego dnia.



INTEGRACJA W KILKU PROSTYCH KROKACH

1. Wypełnij formularz poniżej, lub zarejestruj się z dopiskiep w uwagach "Integracja".
2. Po akceptacji konta skontaktuje się z tobą przedstawiciel handlowy.
3. Ustalicie dogodne warunki współpracy.
4. Twój opiekun handlowy przypisze uprawnienia do integracji.
5. Już posiadasz dostęp do bazy produktów, cen, opisów i wszystkich niezbędnych funkcji.
6.Możesz pochwalić się tym w socialmediach.

 
 

Najczęściej zadawane pytania

W ramach współpracy udostępniamy takie dane jak:
  • SKU
  • kod EAN,
  • nazwa produktu,
  • informacje o stanie magazynowym - udostępnione za pomocą pliku do pobrania.
  • informacja o możliwości zwrotu towaru,
  • seria produktu (jeśli dany produkt ją posiada),
  • informacje o producencie produktu,
  • dane techniczne produktu (specyfikacja produktu),
  • Informacje logistyczne(Wymiary, waga)
Zanim zaczną Państwo korzystać z plików prosimy o zapoznanie się z najważniejszymi sugestiami:
  • Import i synchronizacja produktów powinna być dokonywana wyłącznie wg kodów EAN lub ID produktu (nazwa i kod produktu może ulec zmianie)
  • Nie rozpowszechniaj dowolnie plików w internecie. Pliki udostępniamy tylko dla wybranych klientów - nie chcemy żeby były dostęne dla każdego
  • Nie jesteś anonimowy - każde pobieranie pliku jest odnotowane (włącznie z adresem IP komputera)
  • Pliki mogą zawierać Twoje ceny zakupu oraz ceny detaliczne - możesz ustawiać swoją cenę sprzedaży w oparciu o te ceny
  • Pliki są aktualizowane kilka razy dziennie - może zdarzyć się sytuacja kiedy sprzedasz produkt, który w pliku jeszcze jest na stanie, ale na naszym magazynie już go nie będzie
  • Pliki można pobierać automatycznie - potrzebujesz w tym cely klucza API 
Pliki dostępne są w kilku różnych formatach. pliki XML są pełniejsze z uwagi na lepsze możliwości techniczne, dlatego zalecamy do korzystanie z tych plików. Najpopularniejsze formaty to:
  • CSV - może być otwierany i edytowany w MS Excel lub OpenOffice
  • XML i JSON - dedykowane dla informatyków
  • EPP - przeznaczony dla programu Subiekt GT, Nexo
Wszystkie pliki są aktualizowane kilka razy dziennie. Bardzo prosimy nie ściągać plików częściej niż raz na godzine - każdy użytkownik, który będzie pobierał pliki zbyt często dostanie automatycznie kilkuminutową blokadę.
Aktualnie korzystamy z dwóch przewoźników:
DHL
DPD
Nasz system B2B umożliwia łatwy proces reklamacji, wystarczy zgłosić chęć zwrotu/reklamacji w zakładce "Zwroty i reklamacje" (dostępna po zalogowaniu).
Lub napisać na rma@fiberm.pl
Standardowo odpisujemy w przeciągu trzech godzin w dni robocze.
Tak. W zależności od ilości zamówień, lub aktualnych promocji, dzięki czemu możesz zarabiac na dodatkowych rabatach.
Standardowo na jedne z pierwszych zamówień obowiązuję konieczność przedpłaty.
Przy kolejnych zamówieniach istnieje możliwość przypisania kredytu kupieckiego z terminem płatności.
Zamówienia od Twoich klientów musisz złożyć za pomocą platformy FIBERM – wyszukując
zamówione produkty po kodzie i dodając je do koszyka.
System umożliwia tworzenie wielu koszyków i wysyłania je na różne adresy
Przy wyszukiwaniu produktów najlepiej
posługiwać kodem (SKU), który jednoznacznie identyfikuje produkt na naszej
platformie. Po dodaniu produktów do koszyka, musisz przejść do realizacji koszyka i dodać adres dostawy, na który chcesz wysłać towar.

Zamówienia możesz składać również mailowo u swojego opiekuna handlowego.
Zamówienia zrealizowane do godz. 16:00 wysyłamy tego samego dnia (wyjątek: zamówienia złożone podczas weekendu i dni wolnych od pracy), po godzinie 16:00 wysyłamy w 24h.
Nie, klient płaci jedynie koszt dostawy.
Każdą paczkę odpowiednio zabezpieczamy wypełniaczami przed ewentualnumi uszkodzeniami, nestępnie zawijamy w czarny strecz.

   

Magazynowanie:

      
Nie każdy produkt, który mamy w ofercie sklepu będzie przeznaczony do integracji, wiele takich produktów to produkty specjalistyczne nie przeznaczone dla indywidualnego klienta.

Produkty, które są udostępnione do integracji, to produkty w większości pasywne, więc:
  • Nie są narażone na poważne uszkodzenia podczas transortu.
  • Nie jest to problematyczna elektronika.
  • Są to produkty do zastosowania w wielu branżach.
  • Wybrane produkty, to produkty o najwyższej jakości o niskiej lub zerowej ilości zwrotów/reklamacji.
 
 

Wypełnij formularz kontaktowy

 
 
Automatyczna integracja sklepu z hurtownią - Dropshipping

CHCESZ DOWIEDZIEĆ SIĘ WIĘCEJ O NAS I JAK DZIAŁAMY?