ZADBAJ O ROZWÓJ 

SWOJEGO BIZNESU.

ROZPOCZNIJ WSPÓŁPRACĘ Z FIBERM

Kluczową kompetencją FIBERM jest wieloletnie doświadczenie w dostarczaniu klientom z sektora ISP rozwiązań, które gwarantują najwyższe parametry transmisji danych. Naszym priorytetem jest dostarczanie produktów, które cechuje niepodważalna jakość, a co za tym idzie- gwarancja sprawnego działania i niezmiennych parametrów przez wiele lat pracy.

Jesteśmy oficjalnym dystrybutorem wielu wiodących marek, dzięki czemu mamy w ofercie 
wszystko czego potrzebujesz do budowy sieci.





JAK DZIAŁAMY?


WYSYŁKI REALIZUJEMY TEGO
SAMEGO DNIA DO GODZINY 16


Odpowiednie zaplecze logistyczne zapewnia dostawy naszych produktów w całej Polsce i Europie regularnie i terminowo. Nasz towar dociera do każdego klienta w każdym zakątku Polski w ciągu 48 godzin. To wszystko dzięki nowoczesnej strukturze sprzedaży w pełni dostosowanej do obecnych warunków rynkowych.

WYGODNY I SZYBKI SYSTEM 
REKLAMACJI


W naszej firmie dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić najwyższy standard obsługi. Nasi pracownicy to specjaliści w swojej dziedzinie Jednym z podstawowych wyznaczników prawidłowego funkcjonowania naszej firmy są relacje biznesowe oparte na wzajemnym zaufaniu i satysfakcji.

NOWOCZESNY SYSTEM B2B


System, który umożliwia szybkie wyszukiwanie produktów, podgląd szczegółowych informacji wraz z deklaracjami zgodności i kartami katalogowymi. Ponadto zalogowani mają stały dostęp do zamówień, faktur i nadchodzących dostaw.

DEDYKOWANY OPIEKUN 
HANDLOWY


Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie, dlatego wraz z założaniem konta, klient dostaje dedykowanego opiekuna handlowego z wszystkimi danymi kontaktowymi


CO OFERUJE NASZ SYSTEM?

  • Możliwość składania zamówień 24h / dobę.
  • Podgląd do aktualnej oferty hurtowni uwzględniając nowości, bestsellery i promocje.
  • Wygoda w przeglądaniu oferty: opisy i zdjęcia dostępne do dyspozycji klientów.
  • Wgląd w ceny uwzględniające rabaty.
  • Wygodna wszukiwarka produktów: po nazwie lub po kodzie kreskowym.
  • Pobieranie faktur w formatach: .pdf.
  • Podgląd do historii zamówień.
  • Mozliwość zapamiętania produktów w koszyku.
  • Możliwość dodawania produktów do ulubionych.
  • Generowanie plików XML z opisami i zdjęciami produktów dla zalogowanych klientów.
  • Możliwość tworzenia subkont dla pracowników
  • Łatwe szukanie produktów za pomocą wizualnych oznaczeń
  • Łatwy system reklamacji/ zwrotów i podgląd w całą historię zgłoszeń


WSZYSTKO ZACZYNA
SIE OD PROSTEJ
ROZMOWY




Opowiedz nam jakie wymagania stawiasz przed realizowanym właśnie projektem sieciowym.
Bezpłatnie skonsultujemy Twoje potrzeby i zaproponujemy najlepsze możliwe rozwiązanie, abyś mógł osiągnąć wszystkie swoje cele biznesowe nie przekraczając założonego budżetu.
Wybierz jednego z handlowców by omówić szczegóły współpracy.



Piotr Adrian Angelika
 


Zamów bezpłatną

konsultację

Zadaj nam dowolne pytanie, wystarczy że klikniesz w poniższy przycisk i skontaktujesz się z jednym z naszych specjalistów. Przekonasz się dlaczego warto dołączyć

Skontaktuj się z działem sprzedaży